
Üst üste 6. maç olmuş Fenerbahçe, Beşiktaş'ı yeniyor.
Nereden nereye... Bir zamanlar şansımız tutmuyor derdik, ne yapıyor ne ediyoruz bir türlü yenemiyoruz derdik, şimdi en rezil halimizle tonla eksiğe rağmen bile yeniyoruz. Mukadderat işte.
Gel gelelim bu durum bile bu derbinin uzun zamandır öncesinde en az heyecanlandığım, kazandığımızda da en az çıldırdığım derbilerden birisi olması gerçeğini değiştirmiyor. Liderin 9 puan gerisinde, küme düşme potasındaki her takıma puanları dağıtmış, ancak derbi konsantrasyonu ile maçları kazanabilen bir takımımız var. Takımı diğer maçlara motive etmesi gereken kişi ne yapıyor peki? Takım bir şekilde iyi oynuyorken bile hala takımda ayağında topu tutabilen kim varsa oyundan alıp rahat kazanacağımız maçı zora sokmayı başarabiliyor. Şansına Gökhan Gönül ve Ali Bilgin alakasız mevkilerinde fena oynamadı da ilk bakışta saçmalıktan başka bir şey olmayan ilk 11 hakkında da fazla konuşulmadı. Yoksa bu adam gerçekten her yaptığıyla çok acayip...

Futbolcular hakkında ise üstteki isimler dışında yeni çok bir şey yok. Uğur Boral yine top eziyor, fantazi peşinde, Deivid etkisiz, Semih sakatlıktan sonra bir türlü toparlayamadı, R.Carlos idare ediyor, vs. Emre fena oynamadı gözüktü ama o dünyayı ben yarattım tavırları o kendince hırslı ama esasında inanılmaz itici hareketleriyle bu adamı bu takıma sokana lanet etmemi yine bir şekilde sağladı.
Neticede bu hafta kazandık, haftaya ne olacak, gene kuvvetle muhtemel yenileceğiz. Ama Beşiktaş'ı İnönü'de yenmenin de tadı ayrı.
Söylemeden geçemeyeceğim, bir Japon bayrağı vardı n'oldu ona?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder