Kırk yılın başı bir b.k becermiş gözüküp, Gökhan'ı defansın ortasında Lugano da dönmüşken harcadığın için, hazır olmayan Alex'i oyundan almayı akıl edemediğin, Uğur'u çıkarıp yerine Semih'i alma koyduğun için ve sezon boyunca yaptığın onca saçmalık için...
DEFOL!!!
DEFOL EMRE!..
Tüm sezon başı kesilmiş tavuklar gibi koşmaktan başka bir b.k yapamadığın, futbol dışındaysa her türlü terbiyesizliği yaptığın için, geçmişin için, Fenerbahçe'ye yakışmadığın için...
DEFOL!!!
DEFOL UĞUR!..
Sen ve artistliklerinden, aklını kullanmadığın futbol tarzından bıktığım için, kafanı yere gömüp koşturmaktan başka birşey bilmediğin için, bıkkınlık verdiğin için...
DEFOL!!!
ve...
Herşeyin başındaki, o en büyük koltukta kalkmamacasına oturan adam... Ne için olduğunu en iyi sen biliyorsun...
Esas sen...
DEFOL!!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder